Logopedo, specialiojo pedagogo veiklos tikslas – didinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymosi veiksmingumą.
• Pagalba teikiama, kai ją skiria mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu mokyklos direktorius ar pedagoginė psichologinė tarnyba, tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimu.
• Mokyklos Vaiko gerovės komisijos sprendimu skiriama specialioji pedagoginė pagalba ir numatomas jos intensyvumas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Specialioji pedagoginė pagalba teikiama pamokų arba ne pamokų metu.
• Specialusis ugdymas gali būti nuolatinis ar laikinas.
• Tėvams (globėjams, rūpintojams) atsisakius specialiojo ugdymosi ir (ar) Švietimo pagalbos teikimo jų vaikui, specialiojo ugdymosi ir (ar) švietimo pagalbos teikimas nutraukiamas pateikus mokyklos vadovui prašymą raštu. Prašymas turi būti pateikiamas iki einamųjų metų rugsėjo pirmosios dienos. Mokyklos vadovas raštu apie tai informuoja pedagoginę psichologinę tarnybą.
• Logopedas, specialusis pedagogas dirba pagal mokyklos vadovo patvirtintą tvarkaraštį savo kabinete. Kai kuriais atvejais specialioji pedagoginė pagalba gali būti teikiama ir klasėje, kurioje mokosi vaikas.
• Pagrindinė logopedo, specialiojo pedagogo darbo forma yra pratybos: individualios, pogrupinės (2–4 mokiniai), grupinės (5–8 mokiniai).
• Mokyklos logopedas dirba su mokiniais, turinčiais kalbos ar kalbėjimo sutrikimų.
• Mokyklos specialusis pedagogas dirba su mokiniais, turinčiais įvairių mokymosi sunkumų ar negalių. Padeda mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų neišlavėjusias ar sutrikusias funkcijas.
Specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams teikia:
Vyresnioji specialioji pedagogė Rita Daukšienė
Specialioji pedagogė Ramunė Navickienė
Vyresnioji logopedė Rita Daukšienė
Specialoji pedagogė, logopedė Emilija Linaburgė
2021-09-01